Wednesday, September 17, 2008

Berbuka Posa di..

Buat kesekian kalinya, aku telah dijemput secara tidak rasmi utk berbuka puasa bersama kontraktor2 ku..

Yang pertama,

Berbuka puasa dia Kelab Darul Ehsan (KDE) Ampang.. makanan,boleh laaa...nak kata sedap sgt pun idak.. tak sedap pun idak.. lintang pukang aku cungkit dari site nak ke KDE..hampeh,makan seghope nak idak jer..



Yang kedua,
Hari berikutnya, 16 Sept, Renaissance Hotel, Jln Ampang, sblah opis aku.. MasyaAllah..sedap tol..aku jemput org umah aku dtg skali.. ye laa..opis dekat jer..kat klcc.. hehehe.. contractor aku yg blanja neh mmg beso..so blanja pun beso laaa.. sekepala rm85 tak silap aku..sama gak,aku lintang pukang cungkit dari pd nak balik kl semata2 nak makan pree..hahahhaa..

so ni la 2 gambo staff2 alcatel yg menghadirkan diri dengan muka tak malu nyer kat KDE and Renaissance Hotel

No comments: