Thursday, April 20, 2006

kebakaran~!!!!

hehehe.. ok.. kali neh aku tulih dlm bahasa melayu.. tak larat nak type english.. (dah taip separuh,tp tak jd.. hahaha :p )

post kali neh, pasal kebakaran yg berlaku kat umah fellow V3, 2 tingkat bawah umah aku, iaitu tingkat bawah.. pjg tol description.. ngahahahha..
kejadian ini berlaku dlm pukul 1.30 pg td, time tgh kusyuk aku, unta and yayi men ro.. dak2 len aku tatau, sembang2 kot.. then, tetiba ada dak menjerit, "Terbakar, umah fellow terbakar..", aku memula ingat main2 laa.. aku panjat meja, tgk bawah.. uish.. ada asap, ingat ada dak wat bbq, pastu ada ckp kat irc, "umah fellow terbakar,btol laa.. tak tipu..". pastu aku ngan dak2 umah aku bergegas ke bawah, nak tlg.. jep, bawak hos dari depan umah aku sampai bawah... sampai2 jer, dak foreigner dah tembak CO2 kering.. tak padam agik, then aku trus buka kepala paip and sembur dlm umah fellow tuh..

aku ngan fellow duk di barisan hadapan, sanggup mati katak.. sbb aper?? sbb time sembur air tuh, meletup2 mendalah kat dlm tuh.. tatau apa menda.. cuak gak takut mati katak kena natang apa la nnt.. padam punya padam, dekat 20 minit gak ler..
dak2 lain tgh seronok, sbb aku soh diorang pecahkan tingkap, asap xleh nak kuar.. bilik terkurung.. pastu, aku tak sedar tgn aku luka kena kaca, terbenam dlm ibu jari.. nak dijadikan citer, pakgad dtg serbu and tetiba soh kitorang blah, huk eleh.. org dah tlg padam, nak kecah2.. blah laaa.. wahahahah

aku sampai nak muntah2 sedut asap api and CO2 tuh.. adeh...

No comments: