Thursday, March 16, 2006

another story

jeng jeng jeng...

hehe.. got another story to tell.. but later on laa...
too tired to write the story..hehe.. jgn marah yer... muahsss...
--------------------------------------------------------------
edited... hehehe..
malas nak tulih post lain..so hari ni aku add jer kat sini citer yg aku nak post semlm..

lepas setel sme menda tuh, then aku pun pi la jumpa farhana tuh..
mula2 aku aku pi la blok b zone 3.. mak aih.. cari tak jumpa.. pas2, bilik tingkat atas skali ujung lak tuh..
aku parking keta aku ujung dunia lagi satu..mak aih.. pancet aku berjalan..
tp takpa laa...demi kerja nak cari makan..kang marah lak boss aku kalau aku tak pi..hingaq naya aku..

jalan punya jalan.. then aku jumpa bilik dia.. pastu elok nak ketuk.. ada org panggey kat bilik sebelah.. aku ingat sapa la tadi.. rupa2 nya si farhana tuh.. ok.. aku ingat yg duduk atas kerusi... rupanya kat atas lantai.. sehat.. hehe. bkn nak kutuk.. tp mmg btol..lebey kurang cam abg snub (jgn marah snub,komen saja)... tp dia baik hati,ckp semua elok..tader la nak tinggi2 sore cam users lain..

pastu aku pandang atas katil.. mak aih..member dia tgh baca magazine apa tah.. slamber kodok pakai hotpants.. tak kesah langsung aku ada kat situ.. aku tak kesah sgt.. tp aku segan laa... dah la datang blok ppn, then ada lak member pakai camtu.. huhu.. sungguh slamber.. then aku tgk lak member dia atas kerusi tgh ngadap pc (ehh, cam title aku dlm gv jer nieh), tgh layan technoh... agak kuat laa.. dia slowkan sound, aku ckp takpe...dah biasa ..dia pun layan jer laa.. then aku pun usha gak si j neh..(org panggey dia j), agak cun.. pakai baju kurung.. huhu..

aku pun meneruskan kerjaku yg tergendala hampir lima minit gara2 mengusha.. aku try connect ke network, tp xleh.. aku cuba kat luar dari bilik minah tuh, leh la plak.. tp pakai access point blok depan.. aku pk laa.. apsal xleh blok neh, walhal access point kat tingkat bawah jer... aku pun pi la usha access point kat tingkat bawah... B148.. then time aku turun tuh, ada sorang awek neh, tgh nak kuar bilik berkemban tuala.. huhu.. aku ternampak.. aku lak naik segan, dia wat bodo kjer.. aku mintak maaf sambil tunduk dan turun bawah, dia kata takpe.. tak kesah.. mak aih.. aku bkn laki ko.. tp ko tak kesah.. perghh.. mmg open minded la diorang neh.. mungkin sebab diorang neh anggap aku abg kot..so tak kesah.. rata2 umo tak sampai 20-21 lagi.. agak muda la.. tp bergetah... hahaha..

dan aku teruskan kerja ku yg tergantung tadi.. last2, pakai laptop aku dpt lak signal and network address.. tp laptop si farhana tak dpt.. dia kata takpa laa abg, saya register jer.. nnt leh la saya pakai tuh.. aku pun kuarkan surat menyurat yg berkenaan pasal registration and fee utk sebln..

ehh agak panjang aku tulih kali neh.. takpe2.. byk lagi citer menarik yg berlaku kat uitm neh.. nnt aku citer lagi.. cioa.. ada users nak jumpa.. dak pompuan gak... hehehe...

No comments: