Tuesday, March 14, 2006

Perbualan ngan axim..

Perbualan antara dua org sahbat yg tak betul kepala otak nyer..~

Show Recent Messages (F3)

achim null: sedey
achim null: agak la

kedaikopi: kenaper
kedaikopi: sobx
achim null: sedekah engine
achim null: kete hang
kedaikopi: meh citer kat abg sket
achim null: ;D
kedaikopi: meh
kedaikopi: awat nak 4g93p aku
achim null: sebab kete saye 4g13
achim null: akhir tahun neh tuko
achim null: 4g93t
achim null: tuh jd sedih gile
kedaikopi: demit
kedaikopi: haha
kedaikopi: kalah aku
kedaikopi: takpe2
kedaikopi: nnt aku bolt on jer turbo
kedaikopi: sama la kita nnt
kedaikopi: jd 4g93t
achim null: tuh sedih gile
achim null: kena tukar
kedaikopi: saya tak sedey
kedaikopi: saya pakai 4g93p dah
achim null: saye sedey
achim null: next month kena tuko
achim null: brek dram kepada brek disc
kedaikopi: berapa rat kena?
achim null: tak tau
kedaikopi: kenapa nak tuka?
achim null: saye sendiri x sure
achim null: saya cume tau
achim null: kasik duit kat mekanik
achim null: dia tukarkan je
achim null: pas tuko tuh
achim null: kena pasang sunroof plak

achim null: last2
achim null: baru tuko engine
kedaikopi: huhu..
kedaikopi: sunroof tuh brapa
kedaikopi: aku nak tuko gak..
kedaikopi: sbb aku nyer bumbung ada dent sket
kedaikopi: tlg2 la tanyakan
kedaikopi: bley?
achim null: dh tanye
achim null: ade 2 jenis
achim null: mau jenis auto
achim null: atau manual
achim null: huhuhu
achim null: tp..
achim null: x tau lagi bape harga
achim null: tgh pk2 lagi
achim null: nak pakai duit bape byk neh
achim null: karang minyak nek lagi kang
achim null: melepas aje
kedaikopi: tlg tanyakan
kedaikopi: yg auto tuh
kedaikopi: buka abis ker
kedaikopi: or just dia terangkat jer
kedaikopi: sbb kalau terangkat jer
kedaikopi: saya tamau
kedaikopi: saya nak buka abis..
kedaikopi: kalau bleh
kedaikopi: yg slide masuk dlm bumbung
kedaikopi: cunzz..
kedaikopi: kalau manual
achim null: owh
kedaikopi: saya tolak sebelah
achim null: same la ngan saye
kedaikopi: saya tamaw
achim null: saye mahu jenis masuk dalam bumbung gak
achim null: manual dh tolak awal2
kedaikopi: sama la kite yer
kedaikopi: tp cedey
kedaikopi: tolak bumbung ori saya
kedaikopi: sob x3
achim null: sedey gak neh
kedaikopi: yg sunroof tuh
kedaikopi: potong ker
kedaikopi: atau yg tuka bumbung trus
kedaikopi: maksud saya
kedaikopi: dia tebuk
kedaikopi: or ganti bumbung?
kedaikopi: kalau ganti
kedaikopi: saya tanak
achim null: ade 2 option skrg
kedaikopi: ehh
kedaikopi: silap
achim null: satu tebuk
kedaikopi: kalau ganti
kedaikopi: saya nak
kedaikopi: kalau tebuk
kedaikopi: saya tanak
achim null: satu ganti
kedaikopi: saya tolak awal2
kedaikopi: tebuk rugi
achim null: tp.. saye pilih nak ganti
kedaikopi: nnt rosak bumbung
kedaikopi: saya pun pilih ganti
kedaikopi: brapa?
achim null: huhuhu
achim null: same la kite~~
achim null: lum lagik
achim null: sok baru tanye
kedaikopi: iyer... kita sama
kedaikopi: esok awak bagitau saya boleh?
achim null: baru planing
kedaikopi: kalau murah
kedaikopi: saya nak pegi hantar
kedaikopi: trus buat
kedaikopi: skali ngan cat bumbung tuh la kan?
kedaikopi: sbb kaler saya smoke silver
achim null: hhuuhu
achim null: jap2
kedaikopi: kenaper?
achim null: mak panggil makan
kedaikopi: baik..
kedaikopi: sila la awak pergi makan
kedaikopi: saya blom makan
achim null: ok
kedaikopi: cian kan kat saya
achim null: bye2
kedaikopi: bye~
achim null: awk kena makan
achim null: nanti kurus~~
achim null: bye

No comments: